niedziela, 13 października 2013

Efekty po miesiącu olejowania paznokci


Paznokcie smarowałam olejami praktycznie codziennie, przez cały wrzesień. Najczęściej kilka razy w ciągu dnia, oraz na noc. Czy po miesiącu mogę stwierdzić, że widzę efekty? Raczej tak. Oczywiście na samym początku nie obeszło się bez złamań paznokci u palca wskazującego i środkowego. I to w obu rękach. Pękanie to chyba ich hobby. 

Postanowiłam zmienić kształt na owalne, starałam się jednak mocno ich nie skracać. Kwadratowe paznokcie w moim przypadku zdecydowanie wygrywają w rankingu najpiękniejszych, ale co z tego skoro tak bardzo mi się łamią i zadzierają? Do tego gram w siatkówkę, i bywało tak, że na jednym treningu traciłam 3 paznokcie. Teraz z ulgą mogę powiedzieć, że -tfu, tfu- jest lepiej. 

Czego używałam przez ten miesiąc? Wszystko opisane jest w poprzednim wpisie z tej serii.

Tak jest teraz: 
(Na środkowym można zauważyć delikatne plamki.. Nigdy nie farbujcie rzęs henną, bez rękawiczek! :D)


Druga ręka: 

 Albo mi się wydaje, albo mam tu przerażająco wielkie łapy O.o
A tak było: 


Podsumowując

  • Dostrzegam większe nawilżenie, nie łuszczą mi się już tak bardzo. 
  • Płytka się rozjaśniła. 
  • Skórki się nie zadzierają, nie łuszczą, również są wyraźnie rozjaśnione. 
  • Mniej się rozdwajają, na co tak mocno liczyłam! :)
Na razie to tyle, dokładnie wszystko opiszę za kolejny miesiąc, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej. :) Bardzo gorąco zachęcam Was do przyłączenia się. 

Ściskam Was mocno. :) 

Ps. Co sądzicie o nowym tle do zdjęć? Moim zdaniem teraz są dużo przyjemniejsze dla oka. :) Na poprzednie patrzeć nie mogłam. 

I jeszcze jedno. Bardzo bym prosiła o odwiedzenie tej strony:
http://www.pmiska.pl/

13 komentarzy:

  1. Urocze tło :) ja od kikku miesiecy olejuje paznokcie i nie wyobrazam sobie tego nie robic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A myślę nad przerzuceniem się na awokado, argan jak na razie używam tylko do włosów. ;)

      Usuń
  3. bardzo przyjemne tło. :) a to olejowanie muszę wreszcie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam kwadratowy kształt paznokcia, ale niestety bardzo często zahaczam nimi o ubrania :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. :( I tylko mi porosną, od razu jakiś się łamie, i trzeba skarać wszystkie.

      Usuń
  5. Widać efekty! Sama zaczynam olejowanie pazurków, zobaczymy co będzie za miesiąc :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać różnicę, też olejuję paznokcie i również musiałam zmienić kształt paznokci, bo mi się łamały. ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w trakcie olejowania paznokci olejkiem z pestek moreli i efekty są powalające... warto:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawiają mi one wiele radości. :) Odwiedzam każdego komentującego.

Możesz zostawić link do bloga, ponieważ często odnośniki w Waszych profilach nie działają.

Jeśli masz do mnie pytanie zapraszam na mojego aska, odpowiadam na bierząco. :)
http://ask.fm/makeyourhairbeautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...