niedziela, 1 września 2013

Początek akcji olejowania paznokci + serum do paznokci DIY

Łamliwe i rozdwajające się paznokcie? Tak, ten problem dotyczy również mnie. Gdy tylko trochę podrosną zaczynają się kruszyć, szczególnie po bokach. Wystarczy, że jednego dnia zapomnę o posmarowaniu ich kremem, ewentualnie jakąś odżywką, a już następnego płytka zaczyna się łuszczyć. Zainspirowana oraz zmotywowana efektami u Idalii, (które możecie obejrzeć TUTAJ) postanowiłam wziąć się za swoje pazurki. Od dziś przez kolejne 3 miesiące codziennie mam zamiar wcierać w nie mieszankę, którą opiszę poniżej. Dodatkowo mam w planach ograniczyć malowanie, oraz jak najmniej je skracać, żebyście mogły zobaczyć pełne efekty. Stan moich paznokci na dzień dzisiejszy prezentuje się następująco : 






Do kuracji mam zamiar używać własnoręcznie robionej odżywki. Sporządziłam ją w wyczyszczonym pojemniku po lakierze do paznokci. Nie poddam Wam dokładnych proporcji, ponieważ nie kierowałam się żadnym konkretnym przepisem. Można powiedzieć, że wlałam tam wszystko co miałam akurat pod ręką. :)
Oleje których użyłam: 
  • oliwa z oliwek
  • olejek Babydream fur mama ( w składzie znajdziemy olej sojowy, ze słodkich migdałów, słonecznikowy, jojoba, makadamia oraz witaminę E ) 
  • olej rycynowy 
  • olej kokosowy 
  • kilka kropli witaminy A E 
  • glicerynę, dzięki której moja mikstura stała się dwufazowa. :D Przed użyciem wystarczy wstrząsnąć. 




Na dziś to tyle, mam nadzieję, że pierwsze efekty będą widoczne niedługo. Kolejna aktualizacja ich stanu ukaże się za miesiąc. 

Ściskam Was mocno. :)

PS. Post o sposobach na trądzik postanowiłam przełożyć na jutro, ze względu na to, że chciałam zacząć powyższą kurację równo pierwszego września. 
A tym którzy, tak jak ja jutro wracają do szkoły chciałabym życzyć udanego roku szkolnego! :) na tyle ile jest to możliwe. :D 

4 komentarze:

  1. Hej! Zawsze mialam mega zniszczone paznockie , tak jak mowisz lamliwe cienkie jak wiorki i nic nie moglam z nimi zrobi ale w kwietniu odkrylam cos co sie okazla ZBAWIENIEM!!!
    Przysiegam stosowalam milion odzywek kuracji itd nic nie pomoglo tak jak odzywka do paznokci

    "Eveline paznokcie twarde i lsniace jak diament"

    stosowalam pierwszy tydzien codziennie pozniej juz coraz zadziej teraz raz dwa razy w tygodniu a paznokcie mam MEGA MOCNE! nie lamia sie a ni nic takiego ! Naprawde sa twarde jak diament! A na dodatek kosztuje 9 zł w Rossmanie wiec cena tez jest super

    Goraco polecam !

    zdj:
    http://withi.files.wordpress.com/2012/02/dsc062971.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś z chęcią wypróbuję, tym bardziej, że już od jakiegoś czasu się do niej przymierzam. Ale na razie chcę dokładnie i rzetelnie przetestować wpływ olei, i dać Wam znać o efektach. Nie mniej jednak dzięki, za radę przyda się na 100%. :))

      Usuń
  2. ja polecam też czosnek;p same zalety, oprócz oczywiście zapachu.. ja oprócz co-wieczornego olejowania, dodaję pokrojony w kostkę ząbek czosnku do lakieru do paznokci. jak na razie jest super:) możesz zowaczyć tu: http://www.alinarose.pl/2013/09/czosnek-w-odzywce-czemu-nie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju w życiu bym na to nie wpadła! :D Koniecznie wypróbuję. A wiesz może czy można to stosować jako bazę pod lakier? :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawiają mi one wiele radości. :) Odwiedzam każdego komentującego.

Możesz zostawić link do bloga, ponieważ często odnośniki w Waszych profilach nie działają.

Jeśli masz do mnie pytanie zapraszam na mojego aska, odpowiadam na bierząco. :)
http://ask.fm/makeyourhairbeautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...