sobota, 21 września 2013

Czy dbanie o włosy musi być drogie? Tani zestaw włosomaniaczki

Wiele razy spotkałam się z opinią, że bycie włosomaniaczką jest strasznie drogie, przez co nie każdy może sobie na to pozwolić. Nic bardziej mylnego. :)

Po pierwsze musimy pamiętać, że włosomaniactwo to świadoma pielęgnacja, a przede wszystkim unikanie niszczenia włosów. To w końcu jest darmowe. :) 

Zadaję sobie sprawę, że sama mam zdecydowanie za dużo kosmetyków.. Jednak ja nauczyłam się już, że nie warto niczego kupować w regularnej cenie. Rossmann i inne drogerie bardzo często przeceniają kosmetyki, wystarczy mieć oczy szeroko otwarte. Nie jeden raz zdarzyło mi się coś kupić, po czym za kilka dni otworzyć gazetkę promocyjną z danym produktem tańszym już o np. 50%. :D

A więc zasada numer jeden : Jeśli coś nie jest Ci potrzebne natychmiast, poczekaj na promocję. Tyczy się to oczywiście nie tylko kosmetyków do włosów. Niby takie oczywiste, a jednak często o tym zapominamy. :) 
Zasada numer dwa : Wizaż! Nie wyobrażam sobie kosmetycznych zakupów, bez wcześniejszego sprawdzenia recenzji. Im większej grupie osób produkt pasuje, tym większe prawdopodobieństwo, że zadziała też u Was. Mniejsze będzie również prawdopodobieństwo wydania pieniędzy w błoto. :) 

Dziś przygotowałam dla Was sprawdzony zestaw bardzo dobrych, ogólnodostępnych kosmetyków, z niższej półki cenowej. 

SZAMPON

Zazwyczaj dzielimy je na dwie kategorie : 


  • Łagodne do częstego mycia. 

mój faworyt, szampon dla dzieci Badydream, cena ok. 5 zł, w promocji ok. 3 zł. 
pojemność 250 ml




płyn do higieny intymnej Facelle, cena ok. 6 zł, w promocji zapłaciłam 3,49 zł. 
pojemność 300 ml 


  • z SLS i SLES do oczyszczania skalpu raz na jakiś czas.

Barwa ziołowa, szampon pokrzywowy, cena ok. 3 zł
pojemność 250 ml 




Barwa naturalna, szampon żurawinowy, cena ok. 4-5 zł
pojemność 300 ml 



ODŻYWKA D/S 




Ukochana Isana nawilżająca, cena ok. 6 zł, w promocji ok. 3 zł. 
pojemność 300 ml 
(recenzja niedługo) 



Znów niezawodna Isana Hair professional, oil care, cena ok. 9 zł, w promocji ok. 7 zł. 
pojemność (aż) 500 ml 



Odżywka Alterra granat i aloes, cena ok. 9 zł, w promocji ok. 6zł 
pojemność 200 ml 



ODŻYWKA B/S, SERUM SILIKONOWE, MGIEŁKA 




Odżywka bez spłukiwania Joanna Naturia, miód i cytryna, cena ok. 4 zł. 
pojemność 200 ml 



Serum silikonowe Green Pharmacy, cena ok. 8 zł, w przecenie ok. 6 zł
pojemność 30 ml 




Dwufazowa odżywka w sprayu Gliss Kur, Oil Nutrive, cena ok. 15 zł, w promocji 10 zł
pojemność 200 ml 
BAJECZNY SKŁAD :)) 


OLEJ 

Oliwka Babydream fur mama, czyli mój ideał z rossmanna, cena ok. 12 zł 
pojemność 250 ml




Nie musicie oczywiście kupować wszystkiego, jest to tylko kilka przykładowych produktów, które skradły moje serce, i są genialnym przykładem na to, że tanie nie znaczy złe. :)

A czy wśród Waszych ulubieńców są jakieś niedrogie perełki? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać. :) 

Ściskam Was mocno. :) 

22 komentarze:

  1. Ciekawe propozycje ;) Też uważam, że nie należy od razu kupować ogromnej ilości kosmetyków.

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Mam wkrótce zamiar wypróbować szampon z Babydream. W ogóle przymierzam się do bardziej świadomej pielęgnacji moich włosów.

    PS. Też zawsze sprawdzam KWC :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Bez sprawdzenia nie ma zakupów. :D

      Usuń
  3. używam większości wymienionych przez Ciebie produktów i jestem z nich bardzo zadowolona:) nie wyobrażam sobie teraz kupować drogich szamponów i magicznych odżywek nie dających nic, to dopiero byłoby wyrzucanie pieniędzy w błoto! warto wspomnieć też o domowych maskach i mamy piękny plan walki o włosy za kilkanaście złotych;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, moja kuchnia odgrywa dużą rolę w pielęgnacji włosów. :D Ja również pozdrawiam. :*

      Usuń
  4. Achhh wszystkie je kocham!:D tylko nie mogę znaleźć w żadnym rossmannie oliwki babydream fur mama!:< jeszcze jej nigdy nie miałam a ma same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne.. Może zapytaj kogoś z obsługi? :)

      Usuń
    2. Bo one nie lezą tam gdzie wszystkie inne produkty BD. W moim Rossmannie są w miejscu gdzie stoją kremy na cellulit, rozstępy itp

      Usuń
  5. Uwielbiam szampon babydream, jest najtańszy i najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie BD to bubel;D dopisałabym garnier awokado&karite xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację pominęłam ją, a też była całkiem niezła. :)

      Usuń
  7. Uwielbiam BDFM - to mój najlepszy jak na razie olej :)
    Zgadzam się z Tobą tanie nie znaczy złe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szampon babydream! Cudownie oczyszcza i moje włosy spokojnie mogę umyć dzień później niż normalnie! Jeszcze jakiś czas temu można było go spotkać w promocji za 2,50 - ostatnio chyba jednak troszkę zdrożał.
    Odżywki muszę wypróbować - szczególnie te z rossmanna, bo na razie używam glorii, do której mam słaby dostęp a zapasy się kończą :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam Isanę professional, jest teraz w promocji, a działa GENIALNIE! :>

      Usuń
    2. Isana Pro zniknęła z półek a ekspedientka twierdziła że nie ma i na ta chwile nie zapowiada się. A to jedyna tak ekonomiczna odżywka jaką znam ;/

      Usuń
  9. Strasznie się cieszę, że mnie zaobserwowałaś bo ostatnio jestem taka zabiegana, że nawet nie mam czasu na wchodzenie na nowe blogi. Tylko tak obserwuję tych co zwykle... A u ciebie jest cudnie :)
    Czegoś takiego potrzebowałam, biorę cię na osobistą wyrocznię włosową ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam przypadkiem i zostanę na dłużej :) W końcu już wiem co powinnam wypróbować bez wydawania ogromnych sum, w dodatku na kosmetyki ogólnie dostępne:) Dziękuję Ci za to :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze olej z pestek winogron- 15 zł za litr! a działanie na włosy genialne

    OdpowiedzUsuń
  12. Isana Pro w promocji kosztuje 4,99 a Barwa w Rossmanach jest za ok 6 zł. Babydream promocyjna cena to 3,99

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawiają mi one wiele radości. :) Odwiedzam każdego komentującego.

Możesz zostawić link do bloga, ponieważ często odnośniki w Waszych profilach nie działają.

Jeśli masz do mnie pytanie zapraszam na mojego aska, odpowiadam na bierząco. :)
http://ask.fm/makeyourhairbeautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...