środa, 2 października 2013

Nowy wygląd! ♥

Jak mogłyście zauważyć, mój blog przeszedł metamorfozę o 360°. Wszystko za sprawą Karoliny z bloga Pasje Karoliny. Na początku sama próbowałam się za wszystko wziąć. No ale jak się ma dwie lewe ręce, to powstaje problem. Natknęłam się na jej bloga przypadkowo, i bardzo spodobał mi się sposób w jaki upiększyła strony innych dziewczyn. Natychmiast wysłałam do niej maila. 

Współpraca przebiegła (przynajmniej w moim odczuciu) bez problemowo, i przyjemnie. :) Chcąc jak najbardziej trafić w mój gust Karolina poprosiła mnie o przesłanie jej innych blogów, które mi się podobają, oraz generalnego streszczenia wymarzonego wyglądu. Gigantycznym plusem było jej profesjonalne podejście do sprawy, i zaangażowanie. Nie traktowała mnie jak jedną z wielu, "aby odbębnić". Zaskoczyło mnie również jak szybko wszystko zostało wykonane. Na koniec Karolina sama mi wszystko wgrała na konto. I bardzo dobrze, ja znając życie być coś zepsuła. :D 

Jeśli jesteście zainteresowane współpracą z Karoliną, lub chcecie obejrzeć jej projekty wystarczy kliknąć TU

A Tobie kochana jeszcze raz chciałabym podziękować za trud włożony w wygląd tego miejsca. :) Postaram się do końca tego tygodnia wysłać Ci paczuszkę. :) 

Podsumowując ja jestem zachwycona! Jest śliczne delikatnie i przejrzyście, dokładnie tak jak chciałam. A Wam się podoba? :) 

Ściskam Was mocno. :)
PS. A tak było wcześniej: http://karolina-gierdziejewska.blogspot.com/2013/10/make-your-hair-beautiful.html

6 komentarzy:

  1. absolutnie nie mogę znaleźc żadnego maila do Ciebie :( niestety, przepraszam ze piszę tak zupełnie niezwiazanie z tematem ale tworzę projekt "Bóg nigdy nie mruga" na podstawie książki o tym tytule, zawiera ona 50 lekcji. zamierzam stworzyc wraz z innymi blogerami serię gościnnych wpisów, jesli nie znasz książki to żaden problem bo mam możliwośc przesłania treści poszczególnych lekcji :) jeśli masz ochotę wziąc udział to serdecznie zapraszam ;* więcej informacji u mnie na blogu lub na facebooku :) w razie większych wątpliwości napisz maila, o i projekt rusza najwcześniej za miesiąc (jak nie dwa xd) więc nie ma co się marwtic o czas ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi porządkami to ciężka sprawa - niby takie nic a czas zajmuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha zawsze mnie rozwala ta "metamorfoza o 360°" bo to znaczy ze zadnej zmiany nie było,powrot do punktu wyjscia :D Jak juz to o 180° PS łaadny blog i włosiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah w sumie masz rację, nigdy nie zwróciłam na to wcześniej uwagi. :D

      Usuń
  4. nie wiem jak wyglądał Twój poprzedni szablon, ale ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele nie tracisz. :D Cieszę się, że nie tylko mi się podoba. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawiają mi one wiele radości. :) Odwiedzam każdego komentującego.

Możesz zostawić link do bloga, ponieważ często odnośniki w Waszych profilach nie działają.

Jeśli masz do mnie pytanie zapraszam na mojego aska, odpowiadam na bierząco. :)
http://ask.fm/makeyourhairbeautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...