wtorek, 4 marca 2014

Wyniki rozdania i moja nieobecność..

Jestem! Jejku jak tęskniłam! Na wstępie chciałabym wszystko Wam wyjaśnić. Przez połowę lutego mój komputer był na przeglądzie. Nie wiem czy pamiętacie, ale pod jednym z ostatnich postów wspominałam że włączyły mi się jakieś reklamy na blogu. Okazało się, że żadnych nie było, a to mój laptop został zaatakowany przez jakiegoś wirusa. Od razu zdecydowałam, że oddam sprzęt w ręce fachowca. Wszystko już jest dobrze, a ja uznałam tą przerwę jako mały urlop. Tak jak to zawsze bywa po wakacjach jestem wypoczęta i do granic możliwości naładowana pomysłami na posty (większość pewnie zacznę realizować już dziś, tak dawno nie pisałam, że będzie mnie trzeba odciągać siłą. :D). Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten wybryk (na który zresztą nie miałam częściowo wpływu). Jeszcze raz bardzo Was przepraszam. 
A teraz przechodzimy do najlepszej części! 

(trzymający w napięciu dźwięk perkusji.. :D)



Kochana gratuluję! :* 

Już wysyłam do Ciebie maila! :) 

Zaraz zabieram się za pisanie dla Was kolejnych postów na najbliższe dni. Jako, że tyle mnie nie było to może macie jakieś propozycje? Coś Was nurtuje? Piszcie! :)) 

Ściskam Was mocno kochane. :) 

ps. Bardzo dziękuję Ci Julio za ciepły komentarz pod postem o rozjaśnianych włosach. Tak miłe słowa płynące z Waszych ust (a może raczej klawiatury :D) dają niesamowitego kopa do blogowania. :) Dzięki że jesteście! :) 

27 komentarzy:

  1. U mnie też ostatnio pojawiały się jakieś dziwne reklamy, ale na szczęście już tego nie ma. Czekam na nowe posty : ) Ps. masz prześliczne włoski! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! :)
    Kurczę, a było tak blisko mnie, miałabym prezent na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może następnym razem się uda :) Gratuluję! :)

    Nowy adres bloga - http://wszystkozafree91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    Ja ostatnio też mam małe problemy z laptopem

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zwyciężczyni się udało - taka świetna nagroda! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten ból, ja 3 miesiace nie mialam lapka ale po miesiacu bylo mi tak dobrze, ze zapomnialam co to internet ;-gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten ból, ja 3 miesiace nie mialam lapka ale po miesiacu bylo mi tak dobrze, ze zapomnialam co to internet ;-gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten ból, ja 3 miesiace nie mialam lapka ale po miesiacu bylo mi tak dobrze, ze zapomnialam co to internet ;-gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten ból, ja 3 miesiace nie mialam lapka ale po miesiacu bylo mi tak dobrze, ze zapomnialam co to internet ;-gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nagrody Gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. omatkoomatkoomatkoomatko! Aż mnie cieplutki dreszcz przeszedł, jak wspomniałaś o mnie w poście :D Ciepłe słowa jak najbardziej Ci się należały, bo jesteś świetna! Super, że wróciłaś, tęskniłam :P Julka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam blisko, a jednak. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że wróciłaś - lubię Twoje wpisy.

      Usuń
    2. Dziękuję, cieszę się strasznie. :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawiają mi one wiele radości. :) Odwiedzam każdego komentującego.

Możesz zostawić link do bloga, ponieważ często odnośniki w Waszych profilach nie działają.

Jeśli masz do mnie pytanie zapraszam na mojego aska, odpowiadam na bierząco. :)
http://ask.fm/makeyourhairbeautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...